Kom je er niet uit? Bestellen bij Gentlebrands is heel eenvoudig. In onderstaand stappenplan leggen we je in 4 simpele stappen uit hoe je een bestelling gemakkelijk plaatst. Let op, onderstaand stappenplan kan licht afwijken op de mobiele versie.
Stap 1 - Artikel aan shoppingbag toevoegen
- Ga naar het gewenste artikel, kies je maat en klik op ‘in winkelwagen’. Het artikel staat nu in je winkelwagen.
Stap 2 - winkelwagen bekijken
- Je kunt op ieder gewenst moment de artikelen in je winkelwagen bekijken door op de winkelwagen rechtsboven in beeld te klikken. - In de winkelwagen vind je een overzicht van de door jouw geselecteerde artikelen. In dit menu kun je artikelen wijzigen of verwijderen.
Stap 3 - Bestelling plaatsen
- Ben je klaar met winkelen? Open je winkelwagen en klik op ‘ga door naar afrekenen' om je bestelling te plaatsen. - Er zijn twee opties om een bestelling te plaatsen: via je Gentlebrands account of als gast.
Heb je al een account dan kies je voor deze optie. Je gegevens zijn reeds bij ons bekend en door in te loggen worden je NAW-gegevens automatisch ingevuld.
Gast account: Heb je nog geen account dan kies je voor deze optie. Je gegevens zijn nog niet bij ons bekend en deze dien je bij de volgende stap in te vullen. Na het invullen van je gegevens kun je de optie ‘Ik wil een account aanmaken’ aanvinken. Het aanmaken van een account is niet verplicht, maar biedt wel vele voordelen. Zo kun je jouw huidige en eerdere bestellingen inzien. Tevens kun je gegevens zoals factuuradres, bezorgadres en favoriete betaalmethode bekijken, wijzigen en automatisch invullen. Ook kun je jouw favoriete artikelen op je wensenlijst zetten en opslaan (handig als verlanglijstje voor feestdagen of je verjaardag!).
- Controleer de door jou ingevulde gegevens. Indien je voor ‘Verzending via PostNL’ hebt gekozen kun je een bezorgmoment naar keuze kiezen. Indien je voor ‘Ophalen bij een PostNL afhaalpunt’ hebt gekozen dien je eerst een afhaalpunt te selecteren. Klik op ‘Verder naar betalen’.
Stap 4 - Afrekenen
- Kies jouw gewenste betaalmethode. - Alles gecontroleerd? Klik op de knop ‘Bestelling plaatsen’ om je bestelling af te ronden en de betaling te starten. - De betaling geschiedt via de betaalmethode die je eerder in het bestelproces hebt geselecteerd. Dit scherm verschilt per betaalmethode. - Als je bestelling succesvol is afgerond, ontvang je per mail een bevestiging van ons. Is dit niet het geval, dan is je bestelling niet succesvol afgerond. Controleer voor de zekerheid je spam folder. Is de e-mail ook daar niet te vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.
Betalen
Bij Gentlebrands bieden we verschillende betalingsmogelijkheden aan. Dit doen we in samenwerking met Shopify en Mollie is een gerespecteerde en betrouwbare partner in online betalingen. Hiermee kun je veilig en binnen je eigen vertrouwde internetbankieren omgeving online betalen. Onderstaand vind je een overzicht van de verschillende betalingsmogelijkheden die wij aanbieden.
versturen naar buitenland
Wij versturen ook naar Belgie en Duitsland alleen de verzendkosten worden anders berekend hiet voor.
IDeal is de gemakkelijkste manier van betalen op internet voor de Nederlandse markt. Je betaalt snel en veilig online via je eigen bank. Je hebt geen software nodig om met IDeal te kunnen betalen. IDeal wordt ondersteund door de volgende banken: ABN AMRO, SNS Bank, ING, Rabobank, ASN Bank, Regio Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankieren, Knab en Bunq.en bieden ook Klarna In3 Apple Pay Visa
Een selectie kiezen resulteert in het geheel verversen van de pagina.