Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

U kunt eenvoudig een bestelling plaatsen in de webshop door de volgende stappen te doorlopen. Navigeer via het menu naar het artikel wat u aan wilt schaffen of typ de naam van het artikel in de zoekbalk en druk op enter. Kies de gewenste maat en/of kleur en klik vervolgens op de knop "in winkelwagen". Controleer de artikelen in uw winkelwagen en klik vervolgens op "veilig afrekenen". Vul uw gegevens in en klik op "volgende". Kies de gewenste gewenste betaalmethode en klik vervolgens op "plaats bestelling". U wordt doorgeleid naar een pagina van de geselecteerde betaalmethode. Hier kunt u betalen. Indien de betaling succesvol is afgerond wordt u weer teruggestuurd naar onze webshop. De bestelling wordt vanaf dit moment in behandeling genomen.

Kan een artikel na het plaatsen van een bestelling uit voorraad zijn?

Bijna nooit! Het komt helaas wel eens voor dat er op hetzelfde moment een bestelling van een artikel wordt gedaan. Dit vinden wij erg vervelend maar kan helaas voorkomen. Natuurlijk proberen wij er alles aan om u toch zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn door het betreffende product alsnog te leveren of te kijken voor een eventueel alternatief.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Normaliter verzenden wij uw bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen na de besteldatum. Na zorgvuldige kwaliteitscontrole levert PostNL uw bestelling af op het door u opgegeven afleveradres. Bij een afleveradres buiten Nederland kan de bezorging enkele dagen langer duren en kan deze door een andere pakketbezorger geleverd worden.

Shop Instagram looks

Shop alle GentleBrands instagram looks